Karmen Erjavec (Avtor)

Povzetek

Mass media are pervasive in contemporary society and their influence on the ofleisure time, on the awareness of political and social reality. The danger to democratic values lies in the gap that has opened up between the relative sophistication and power of media procedurs and the relative passivity and lack of sophistication of media audiences. Media education is one way every culture possesses to addresses and hopefully to begin to close the gap. What kind of knowledge and skills are essential for being a citizen in a media age? Media education offers an answer - the ability to chose quality of information, analyse, criticaly evaluate and to produce media content, as wellas to foster the development of skills and practices integral to the practice of participatory democracy. Media literacy is an essential part of political socialization.

Ključne besede

komunikologija;vzgoja za medije;izobraževanje;politična socializacija;množični mediji;Vzgoja za medije;Politična socializacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 659.3/.4
COBISS: 19960669 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 1521
Št. prenosov: 302
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Media literacy as a condition for successful political socialization
Sekundarni povzetek: Množični mediji imajo središčno vlogo v naši družbi, vplivajo na preživljanje prostega časa in na našo percepcijo politične in družbene realnosti. Grožnja demokratičnim vrednotam leži v vrzeli med močnimi medijskimi ustvarjalci in lastniki ter medijskim občinstvom. Vzgoja za medije je eno od ključnih orožij vsake kulture za zmanjšanje družbene vrzeli. Ta članek odgovarja na vprašanje: Kakšno znanje in veščine potrebuje državljan v medijsko nasičeni dobi? Vzgoja za medije ponuja odgovor: Medijsko pismen državljan zna izbirali kakovostne informacije, analizirati, kritično ocenjevati in izdelovati raznovrstne komunikacijske oblike ter aktivno participirati v družbenem življenju. Medijska pismenost je bistvena za demokratično zdravje sodobnih medijsko zasičenih družb. Kajti le državljan, ki je medijsko pismen in izbira kakovostno medijsko vsebino, je dovolj informiran, da lahko odgovorno participira v demokratičnem sistemu. Tako je medijska pismenost bistveni del politične socializacije.
Sekundarne ključne besede: communication sciences;education for media;education;political socialization;mass media;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 672-685
Letnik: ǂLet. ǂ37
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: julij/avgust 2000
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 36464
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, 1984-2007
, podoba/tekst slovenskega fotožurnalizma
, diplomsko delo