magistrsko delo
Mojca Jejčič (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Celotna vrednost korporativne znamke in njen vpliv na finančno uspešnost podjetij v Sloveniji

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Jejčič]
UDK: 658.626(497.4)(043.2)
COBISS: 225263360 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1595
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Podjetja;Magistrske naloge;Blagovne znamke;Poslovna uspešnost;Slovenija;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 136 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;
ID: 47277