magistrska naloga
Aleš Vajngerl (Avtor), Boris Snoj (Mentor)

Povzetek

Analiza poznavanja blagovne znamke

Ključne besede

trženje;viri;blagovne znamke;tržna uspešnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [A. Vajngerl]
UDK: 658.626(043.2)
COBISS: 3381463 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4855
Št. prenosov: 176
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: IX, 99 str. + pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;
ID: 77135
Priporočena dela:
, magistrska naloga
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, zaključna projektna naloga