diplomsko delo
Rene Primožič (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Pot do močne blagovne znamke v hotelirstvu

Ključne besede

turizem;hotelirstvo;blagovne znamke;storitve;kvaliteta;lojalnost;case study;Lifeclass;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [R. Primožič]
UDK: 640
COBISS: 18879462 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 732
Št. prenosov: 172
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: tourism;hotel industry;trademarks;services;quality;loyalty;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 26 str., 16 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;home economics;domestic science;housekeeping;gospodinjstvo;stanovanje;types of household;vrste gospodinjstev;gostinstvo;hotelirstvo;
ID: 50410