magistrsko delo
Tadeja Krašna (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvu

Ključne besede

turizem;hotelirstvo;turistični proizvod;blagovne znamke;goodwill;trženje;potrošnik;zadovoljstvo;zvestoba;case study;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Krašna]
UDK: 640
COBISS: 16073190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1058
Št. prenosov: 326
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: tourism;hotel industry;tourist product;trademarks;goodwill;marketing;consumer;satisfaction;case study;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 93 str., 37 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;home economics;domestic science;housekeeping;gospodinjstvo;stanovanje;types of household;vrste gospodinjstev;gostinstvo;hotelirstvo;
ID: 42174
Priporočena dela:
, primer Suit hotela Klass