doctoral dissertation
Jasmina Dlačić (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Customer orientation and loyalty in mobile telecommunications

Ključne besede

telecommunications;mobile telephony;loyalty;satisfaction;consumer;customer relationship;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Dlačić]
UDK: 339.138
COBISS: 20937446 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 741
Št. prenosov: 170
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: telekomunikacije;mobilna telefonija;telofon;lojalnost;zadovoljstvo;potrošnik;odnosi s strankami;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 205 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 58433
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.