diplomsko delo
Jožica Lapuh (Avtor), Danijel Starman (Mentor)

Povzetek

Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo neposrednega trženja

Ključne besede

trženje;direktno trženje;potrošnik;zadovoljstvo;lojalnost;strategija trženja;odnosi s strankami;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Lapuh]
UDK: 339.138
COBISS: 18917094 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 576
Št. prenosov: 166
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;direct selling;consumer;satisfaction;loyalty;marketing strategy;customer relationship;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 45 str., 13 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 50479