diplomsko delo
Janez Žepič (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Ocenjevanje učinkovitosti in uspešnosti oglaševanja na praktičnem primeru

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;oglas;efektivnost;meritve;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Žepič]
UDK: 659.1
COBISS: 21363942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1069
Št. prenosov: 204
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;advertisement;efficiency;measurements;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 39, 1 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 61414
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer slovenskih družboslovnih fakultet