diplomsko delo
Martin Bedjanič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Uspešnost in učinkovitost oglaševanja zaradi zasičenosti okolja z oglasi

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;oglas;trg;efektivnost;uspeh;trendi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Bedjanič]
UDK: 659.1
COBISS: 17128422 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 504
Št. prenosov: 160
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;advertisement;market;efficiency;success;trends;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 42 str., 40 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 45578