diplomsko delo
Maja Colja (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Vloga trgovinskih letakov v procesu nakupnega odločanja

Ključne besede

trženje;oglas;direktive ES;odnosi z javnostjo;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Colja]
UDK: 339.138
COBISS: 21395430 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 650
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;advertisement;EC directives;public relations;consumer behaviour;decision making;purchasing;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: I, 22, 24 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 61653