diplomsko delo
Domen Kos (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Vpliv oglaševanja na proces nakupnega odločanja

Ključne besede

trženje;oglas;potrošnik;informacije;nakup;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Kos]
UDK: 339.138
COBISS: 16674022 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 974
Št. prenosov: 266
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;advertisement;consumer;information;purchasing;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 38 str., 14 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44297
Priporočena dela:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.