diplomsko delo
Branko Podobnik (Avtor), Franc Lorbek (Mentor)

Povzetek

Politika pospeševanja prodaje v tržnem komuniciranju podjetja Anet Ljubljana : diplomsko delo

Ključne besede

marketinški splet;pospeševanje prodaje;prodaja;odnosi z javnostjo;osebna prodaja;neposredna prodaja;oglaševanje;strategija trženja;življenjski cikel;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Škofja Loka
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [B. Podobnik]
UDK: 658.82
COBISS: 7624988 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1870
Št. prenosov: 102
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 70 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 6903