predstavitev alternativnega načina direktne promocije vin v obliki vinskega bara
Teja Todorovič (Avtor), Drago Dubrovski (Mentor)

Povzetek

Promocija vina po meri potrošnika

Ključne besede

vino;promocija vina;potrošniki;kultura pitja vina;poslovne priložnosti;podjetje;vinski bar;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [T. Todorovič]
UDK: 339.138:663.2(043.2)
COBISS: 1243863 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3292
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Diplomska dela, Fakulteta za management
Strani: V, 57 str. + pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;industrial microbiology;industrial mycology;zymurgy;fermentation industry;beverage industry;stimulant industry;industrijska mikrobiologija;industrijska mikologija;pivovarstvo;vrenja;industrija pijač;industrija poživil;wine;winemaking;oenology;vino;proizvodnja vina;enologija;
ID: 75335
Priporočena dela:
, predstavitev alternativnega načina direktne promocije vin v obliki vinskega bara
, diplomska naloga
, diplomska naloga