Povzetek
Pred začetkom pedagoške prakse v 4. letniku Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani sem izvedela, da bom v osnovni šoli v petem razredu poučevala fotosintezo. Zavedla sem se resnosti teme, saj smo se v okviru študija na pedagoški fakulteti večkrat pogovarjali o kopici napačnih predstav, ki jih imajo učenci o tem pojmu. Na praksi sem ugotovila, da večina učencev misli, da rastlina dobi hrano iz zemlje. Opazila sem tudi, da veliko učencev tudi ne razume, da rastline dihajo. Poglabljanje v problem je pripeljalo do tega, da sem to temo izbrala za diplomsko delo, v kateri sem pod vodstvom mentorice dr. Darje Skribe Dimec raziskala, kako dobro učenci, študenti in učitelji razumejo proces fotosinteze. Tako je kot povzetek nastal tudi ta članek.
Ključne besede
naravoslovna vzgoja;biologija;fotosinteza;razumevanje;osnovne šole;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Tipologija: |
1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDK: |
373.32.016:581.132 |
COBISS: |
9269833
|
ISSN: |
1318-9670 |
Št. ogledov: |
1700 |
Št. prenosov: |
184 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
science education;concept formation;primary school;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;osnovna šola; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 4-7 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ16 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ3 |
Čas izdaje: |
pomlad 2012 |
ID: |
8310713 |