Povzetek
Še pred nekaj desetletji so botaniki uvrščali glive in z njimi tudi gobe med rastline. Danes imajo glive svoje kraljestvo ločeno od živali in rastlin. Zaradi določenih značilnosti, ki jih imajo rastline, mnogi odrasli kot tudi otroci mislijo, da je goba rastlina. To utemeljujejo s tem, da gobe rastejo na enem mestu tako kot rastline. V naravi pa živijo tudi živali, ki so pritrjene na enem mestu (na primer rak vitičnjak) oziroma se zelo malo premikajo z enega mesta na drugo, kot na primer morska vetrnica.
V našem prispevku smo opisali, kako smo otrokom v vrtcu na preprost način predstavili dejstvo, zakaj goba ni ne rastlina in ne žival. Zanimalo nas je, ali bodo predšolski otroci razumeli razlike med rastlino in živaljo ali pa je ta tematika za njih preveč abstraktna.
Ključne besede
predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;kurikulum;gobe;glive;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Tipologija: |
1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDK: |
373.23.016:57 |
COBISS: |
9270345
|
ISSN: |
1318-9670 |
Št. ogledov: |
1480 |
Št. prenosov: |
239 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
science education;concept formation;pre-school child;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;predšolski otrok; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 19-22 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ16 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ3 |
Čas izdaje: |
pomlad 2012 |
ID: |
8310715 |