preteklost in kulturna dediščina
Nada Turnšek (Avtor)

Povzetek

Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo.

Ključne besede

predšolska vzgoja

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.05 - Video in druga učna gradiva
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2
COBISS: 9940041 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 725
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: pre-school education;cultural heritage;time perception;predšolska vzgoja;kulturna dediščina;časovno zaznavanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Vrsta dela (ePrints): teaching_resource
Naslov (ePrints): Učenje z raziskovanjem v vrtcu: preteklost in kulturna dediščina : študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi
Ključne besede (ePrints): predšolska vzgoja
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): pre-school education
Povzetek (ePrints): Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): pre-school education
ID: 8327098
Priporočena dela:
, preteklost in kulturna dediščina
, problem zaprtega tipa
, učenje z raziskovanjem
, študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi