preteklost in kulturna dediščina
Povzetek
Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo.
Ključne besede
predšolska vzgoja
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Izvor: |
Ljubljana |
Tipologija: |
2.05 - Video in druga učna gradiva |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Pedagoška fakulteta |
UDK: |
373.2 |
COBISS: |
9940041
|
Št. ogledov: |
725 |
Št. prenosov: |
77 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Neznan jezik |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school education;cultural heritage;time perception;predšolska vzgoja;kulturna dediščina;časovno zaznavanje; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Vrsta dela (ePrints): |
teaching_resource |
Naslov (ePrints): |
Učenje z raziskovanjem v vrtcu: preteklost in kulturna dediščina : študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi |
Ključne besede (ePrints): |
predšolska vzgoja |
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): |
pre-school education |
Povzetek (ePrints): |
Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo. |
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): |
pre-school education |
ID: |
8327098 |