Povzetek

Zvezki pri pouku niso novost, izkušnje in raziskave v zadnjem času pa ponovno poudarjajo vlogo in pomen zvezka kot pripomočka za učenje in poučevanje (AMSTI Evaluation Report 2012; Gilbert, Kotelman, 2005). Morda smo ga v preteklih letih po krivici zanemarjali ali vsaj ne polno izkoriščali možnosti, ki jih ponuja.

Ključne besede

učni pripomočki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.6:5
COBISS: 10264905 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Št. ogledov: 1563
Št. prenosov: 268
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: environmental education;science education;engineering;okoljska vzgoja;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;tehnika;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 119-121
ID: 8680379