diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Povzetek
Na trgu je danes »poplava« najrazličnejših farmacevtskih izdelkov. Ravno zato je marketing izrednega pomena, saj opredeli izdelek oziroma storitev in oblikuje takšno marketinško dejavnost, ki zasede želeno mesto v mislih ciljne skupine kupcev.
V diplomskem delu bomo predstavili marketinško disciplino ter oblike marketinškega komuniciranja. Še posebej se bomo osredotočili na samo pospeševanje prodaje kot obliko marketinškega komuniciranja s potrošniki. Predstavili bomo tudi lekarniško dejavnost ter kako poteka trženje v lekarniški dejavnosti.
Na temo marketinškega komuniciranja, s poudarkom na pospeševanju prodaje, bomo opravili raziskavo o pospeševanju prodaje farmacevtskih izdelkov v lekarnah, podrobno analizirali podatke pridobljene z anketnim vprašalnikom ter preverili resničnost odgovorov na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede
marketing;marketinško komuniciranje;pospeševanje prodaje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[E. Knific] |
UDK: |
339.138 |
COBISS: |
7400979
|
Št. ogledov: |
990 |
Št. prenosov: |
296 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
SALES PROMOTION OF PHARMACEUTICALS IN PHARMACY |
Sekundarni povzetek: |
Nowadays, the market is "flooded” with a wide range of pharmaceutical products. That's why marketing is crucial, because it defines the product or service and makes such marketing activity, that occupies the desired place in minds of the target group of customers.
In this degree paper, we will present marketing disciplines and forms of marketing communication. In particular, we will focus on sales promotion as a form of marketing communication. We will also present pharmacy and how the marketing of pharmaceutical practice looks like.
We conducted a study on the promotion of sales of pharmaceutical products in pharmacies on the topic of marketing communication, with the focus on sales promotion. We made a detailed analysis of the data, obtained by questionnaire and verify the accuracy of the research questions. |
Sekundarne ključne besede: |
• marketing;• marketing communication;• sales promotion;• pharmacy services.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
39 f. |
ID: |
8700944 |