delo diplomskega projekta
Povzetek
Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V teoretičnem delu je predstavljeno marketinško komuniciranje in inštrumenti marketinškega komuniciranja. Inštrumenti marketinškega komuniciranja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo. Podjetja vse več pozornosti polagajo na marketinško komuniciranje, saj z dobro komunikacijo obdržijo obstoječe in pridobijo nove odjemalce. Z marketinškim komuniciranjem podjetje odjemalcu predstavi izdelke in hkrati lahko to vodi v nakup. Za nakupne odločitve pa so pomembni tudi mediji. Pri podjetjih je pomembno preko katerih spletnih družbenih medijev oglašujejo svoj izdelek. Družbene medije zbiramo po različnih kriterijih, glede na to, da so odjemalcu najbližji, glede na značilnost izdelka, značilnost sporočila in pa tudi stroškov, ki nastanejo pri oglaševanju.
V teoretičnem delu je predstavljeno komuniciranje podjetja Loreal preko spletnih družabnih medijev. Prikazano je, na katerih spletnih družbenih medijih blagovna znamka Loreal oglašuje svoje izdelke in na kakšen način.
Ključne besede
marketinško komuniciranje;oglaševanje;družbena omrežja;pospeševanje prodaje;osebna prodaja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[U. Garmut] |
UDK: |
659.1/.4 |
COBISS: |
12865820
|
Št. ogledov: |
988 |
Št. prenosov: |
89 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Communication with potential clients through online social media |
Sekundarni povzetek: |
The diploma project consists of two parts. In the theoretical part are presented maketing communication and instruments of marketing comunication. The instruments of marketing communications are advertising, sales promotion, personal sales and public relations. Big companies paying attention to marketing communication as they keep existing and gain new costumers with good communication. By marketing communication the company presenets ther products to the different custumers . For the companys are also important hat the comunicate with custumer thrught diferent media. We choose social media to variou...
In the theoretical part is presented the communication of company by the name Loreal how they. |
Sekundarne ključne besede: |
marketing communication;sales promotion;personal sales;advertising;online social media.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 45 str. |
ID: |
10859632 |