Povzetek

Nosilna institucija in generalni koordinator projekta SUSTAIN (Supporting Science Teaching Advancement Through Inquiry) je École Normale Supérieure iz Pariza (Francija); v Sloveniji: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. Projekt SUSTAIN je namenjen implementaciji raziskovalnega pouka in pouka za trajnostni razvoj v osnovni šoli. V projektu sodeluje 11 partnerjev iz 10 držav (poleg Slovenije in Francije še Avstrija, Irska, Italija, Nemčija, Romunija, Slovaška, Srbija in Velika Britanija). Projekt začenja z delovanjem v letošnjem letu, zaključen pa bo leta 2016.

Ključne besede

trajnostni razvoj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 502.131.1:373.3
COBISS: 10330441 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 1427
Št. prenosov: 288
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: science education;primary education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;osnovnošolski pouk;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str.10-11
Letnik: ǂLetn. ǂ19
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2014
ID: 8701160
Priporočena dela:
, kaj bo zraslo na rudniških poljih
, ni podatka o podnaslovu