findings from the IEA teacher education and development study in mathematics (TEDS-M)

Povzetek

An analysis of teacher education context, structure, and quality-assurance arrangements in TEDS-M countries

Ključne besede

mednarodne usmeritve;programi;demografski kazalci;zgodovinski vidik;kakovost;politike;učitelj začetnik;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Amsterdam
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: IEA
UDK: 378
COBISS: 10305353 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-90-79549-21-4
Št. ogledov: 756
Št. prenosov: 174
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: teacher education;mathematics;career development;izobraževanje učiteljev;matematika;poklicni razvoj;
Vrsta dela (COBISS): Strokovno delo
Strani: 251 str.
ID: 8701192
Priporočena dela:
, findings from the IEA teacher education and development study in mathematics (TEDS-M)
, European vs. national, institutional vs. disciplinary