diplomska naloga
Peter Krupenko (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Janko Logar (Član komisije za zagovor), Robert Rijavec (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi obravnavam križišče v naselju Smlednik pri Medvodah. Uvodoma predstavim obstoječe stanje križišča, njegovo lokacijo, probleme in vzroke za preureditev. Podam prometne obremenitve, pridobljene s štetjem in analizo rezultatov. V nadaljevanju predstavim možni rešitvi, ki razrešijo problematična področja obstoječega stanja križišča. V prvi varianti križišče preuredim v krožno križišče, medtem ko v drugi varianti križišče z uvedbo pasov za leve zavijalce na glavni prometni smeri preuredim v kanalizirano križišče. V vsaki rešitvi pojasnim, kako sem jo sprojektiral in katere tehnične elemente sem uporabil, ter svoje projektantske odločitve utemeljim. Za projektirane rešitve izvedem kontrolo prepustnosti, preglednosti in prevoznosti vozil. Pri vsaki od rešitev navedem še uporabljene elemente vertikalne in talne signalizacije. V zaključku predstavljeni rešitvi ovrednotim in podam mnenje o ustreznejši izmed njih.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;B-GR;prometna obremenitev;štetje prometa;krožno križišče;kanalizirano križišče;prepustnost;preglednost;traktrisa;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: P. Krupenko
UDK: 625.739:656.1(497.4)(043.2)
COBISS: 6772577 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3822
Št. prenosov: 444
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Optimization of intersection on R2 413 Zbilje-Vodice road at km 2,350 in Valburga
Sekundarni povzetek: My thesis covers the existing intersection on the main road R2 413 Zbilje-Vodice in the Valburga settlement near Medvode. Initially I describe the current state of the intersection, its location, problematic issues of the current state and reasons for a reconstruction. Secondly, I present the traffic loads, acquired by the means of a traffic count and analysis of its results. The third chapter covers the rearrangement of the intersection into a roundabout, with special emphasis on theoretical insight into roundabouts, the spatial insertion of the roundabout into the existing intersection, defining the technical elements of the roundabout, conducting permeability control as well as tractrix and visibility control. Then I present a second option of reconstruction where I add special lanes for left turning vehicles. As with the roundabout I equip this reconstruction also with a theoretical insight, background of technical element definition, permeability and tractrix control. Finally, I conclude my thesis by choosing the better of the two options.
Sekundarne ključne besede: traffic load;traffic count;roundabout;channelized intersection;permeability;visibility;tractrix;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: X, 36 str., 16 pril.
ID: 8708260