get to know your customers and win their loyalty
Merlin Stone (Avtor), Neil Woodcock (Avtor), Liz Machtynger (Avtor)

Povzetek

Customer relationship marketing : get to know your customers and win their loyalty

Ključne besede

potrošnik;psihologija potrošnika;marketing;trženje;tržni mehanizem;management;perspektive;družbe;podjetje;tržne raziskave;integracija;integracijski procesi;strategija trženja;poslovni proces;človek;kupci;planiranje poslovanja;predvidevanje;Potrošniki;Priročniki;Zadovoljevanje;Pridobivanje;Motivacija za uspešnost;Lojalnost;Potrošniški interesi;Prednosti;Tržna miselnost;Odločanje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: ǂK. ǂPage
UDK: 658.89(035):339.138
COBISS: 5241628 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-7494-2700-0
Št. ogledov: 808
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Customer relations;Relationship marketing;Potrošniki;Priročniki;Motivacija;Tržno komuniciranje;Metode;Marketing;Strategija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Priročnik
Strani: XII, 228 str.
ID: 8716887
Priporočena dela:
, get to know your customers and win their loyalty
, how to implement and profit from customer relationship management
, Planungsschritte und Entscheidungshilfen für das erfolgreiche Zusammenwirken von Mensch, Organisation, Technik
, ni podatka o podnaslovu
, how to manage them profitably