Nigel Hill (Avtor), John Brierley (Avtor), Rob MacDougall (Avtor)

Povzetek

How to measure customer satisfaction

Ključne besede

potrošnik;raziskave;planiranje projektov;vzorčenje;maksimizacija;opcije;analiza;psihologija potrošnika;mišljenje;vrednost;storitve;kvaliteta;zagotavljanje kvalitete;benchmarking;ocenjevanje;evalvacija;Consumer satisfaction;Evaluation;Potrošniki;Priročniki;Zadovoljevanje;Merjenje učinkovitosti;Lojalnost;Vprašalniki;Razporeditev;Meritve;Predstavitve;Povratna informacija;Vedenje;Zanesljivost;Vzročni modeli;Potrošniški interesi;Analiza podatkov;Kompleksna analiza;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Gower
UDK: 658.89(035):159.923.2
COBISS: 1673285 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-566-08193-8
Št. ogledov: 939
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Satisfaction;Potrošniki;Priročniki;Motivacija;Kvaliteta;Storitve;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Priročnik
Strani: VIII, 136 str.
ID: 8719480
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, how to create an effective customer focus
, get to know your customers and win their loyalty
, how to implement and profit from customer relationship management
, how to manage them profitably