planning, implementation and control

Povzetek

Strategic marketing management : planning, implementation and control

Ključne besede

marketing;trženje;vodenje;management;strategija trženja;manager;strateško upravljanje;revizija;kontrola;SWOT analiza;segmentacija;cilj;pozicioniranje;portfolio;proizvodi;teorija racionalnih pričakovanj;racionalizacija;konkurenca;poslovno komuniciranje;komuniciranje;potrošnik;struktura;promocija;evalvacija;ocenjevanje;modeliranje;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Management;Marketinška strategija;Tržna miselnost;Implementacija;Strateško planiranje;Strokovni priročnik;Strateški položaj;Strateški management;Kontrolni sistemi;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Butterworth-Heinemann
UDK: 339.138(075.8):65.012.4
COBISS: 4559132 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-7506-2244-X
Št. ogledov: 1012
Št. prenosov: 104
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Učbeniki za visoke šole;Strategija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XX, 827 str.
ID: 8719406
Priporočena dela:
, planning, implementation and control
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu