Samo Fošnarič (Avtor), Uroš Drnovšek (Avtor)

Povzetek

This paper addresses the issue of implementing computer technology into educational settings from an ergonomic point of view. On the basis of some latest findings in ergonomics and computer science we construct a model of ergonomic implementation of computer technology into schools and highlight some areas that still need researchers' attention in the future. We also present a review of certain findings and polemics in the fields of computerized classroom environment, ergonomic use of computers and ergonomic aspects of computer hardware and software.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;ergonomika;računalniki;hardware;software;ne zaključna dela;education;ergonomics;computer hardware;computer software;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.64
COBISS: 17148424 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1330-0067
Št. ogledov: 1458
Št. prenosov: 36
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Hrvaški jezik
Sekundarni naslov: Ergonomski vidik uključivanja kompjutorske tehnologije u školski okoliš
Sekundarni povzetek: U radu želimo razjasniti aspekt uključivanja računalne tehnologije u odgojno-obrazovni okoliš, kod kojeg je u prvom planu ergonomski vidik ovog procesa. Na osnovi sinteze pojedinih spoznaja na području ergonomskih istraživanja upotrebe računala izradili smo model ergonomskog ukjučivanja računala u školu i istodobno iznijeli neka područja, koja bi trebalo u budućnosti nadograđivati. U radu prikazujemo pregled najnovijih istraživačkih spoznaja na području opreme računalne učionice, kvalitete računalne opreme za obrazovne svrhe, ergonomske upotrebe računala i ergonomskog oblikovanja računalnih obrazovnih programa.
Sekundarne ključne besede: Vzgoja in izobraževanje;Računalniki;Ergonomija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 118-125
Letnik: ǂVol. ǂ42
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: 2009
ID: 8723968
Priporočena dela:
, diplomsko delo [univerzitetnega študijskega programa]
, diplomska naloga visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo