Samo Repolusk (Avtor), Bojan Hvala (Avtor)

Povzetek

Med oblikami pouka, ki so v zadnjem času vse pogostejše v učni praksi predvsem na višjih stopnjah institucionalnega izobraževanja in na tečajih vseživljenjskega učenja, so tudi e-izobraževanje in različne oblike kombiniranega e-izobraževanja. Hkrati je e-izobraževanje tudi predmet kritičnih znanstvenih raziskovanj. Zaradi relativne mladosti te oblike izobraževanja se pedagogika oziroma didaktika e-izobraževanja šele razvija. V prispevku bomo predstavili nekaj spoznanj in smernic za učinkovitejše e-izobraževanje, ki so nastale na podlagi neposredne učne prakse. Zbrane smernice so lahko dobra osnova za premislek o načrtovanju e-izobraževanja s pomočjo spletnih učnih portalov, kot je na primer portal E-um za pouk matematike v osnovnih in srednjih šolah.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;e-izobraževanje;matematika;pouk matematike;interaktivnost;smernice;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
UDK: 37.018.43:51:004.031.42
COBISS: 15989256 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2339
Št. prenosov: 49
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Guidelines for e-learning and E-um
Sekundarni povzetek: E-learning, especially web-based learning and blended e-learning are attractive and handy learning forms for high-school, university and lifelong education in recent time. At the same time e-learning is an important issue for critical researches about its impact on students' learning. Because of newness of e-learning the pedagogy of e-learning is still developing. In this article we are going to present some cognitions and guidelines for effective e-learning based on learning practices. We believe the collected guidelines are appropriate basis for reflecting about planning of e-learning with web-based materials or integrating learning management systems such as E-um for mathematics in elementary and secondary school.
Sekundarne ključne besede: education;e-education;mathematics;mathematics lessons;guidelines;
URN: URN:SI:UM:
Strani: Str. 337-341
ID: 8724023
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu