Povzetek

Pri sodobnem pedagoškem raziskovanju se paradigmatski sklopi pogosto prepletajo in prekrivajo. Znotraj raziskav se pojavljajo različni poudarki v zvezi s posameznimi vidiki, na katere je usmerjeno proučevanje posamičnega problema. Kvalitativna paradigma zajema tako interpretativno kot tudi akcijsko raziskovanje, pri čemer je razlika v tem, da skuša interpretativno raziskovanje predvsem razumeti in razložiti družbeno dogajanje, akcijsko raziskovanje pa ga skuša tudi spremeniti. V prispevku bomo razpravljali o posameznih segmentih akcijskega raziskovanja, ki so zastopani pedagoškem konceptu Reggio Emilia in so pomembni za kontinuiran prenos raziskovalnih in spoznavnoteoretskih izsledkov neposredno v pedagoško prakso in obratno.

Ključne besede

Reggio Emilia (vzgojni koncept);

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3
COBISS: 8503881 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Št. ogledov: 2257
Št. prenosov: 273
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Segments of the action research in the Reggio Emilia educational approach
Sekundarni povzetek: At contemporary educational research the paradigmatic clusters are often intertwined and they overlap. Within the research individual aspects of a particular problem are differently focused. A quality paradigm comprises interpretive as well as action research, whereby the goal of the former is to mainly comprehend and explain developments in the society, whereas the task of the latter is to try and change them, as well. In the article particular segments of the action research are discussed, which are comprised within the Reggio Emilia educational concept and which are important for the continuous transfer of research and theoretical findings directly into the teaching practice and vice versa.
Sekundarne ključne besede: action research;teaching practice;project method;akcijsko raziskovanje;učna praksa;projektna metoda;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 407-418
Letnik: 2010
ID: 8725446
Priporočena dela:
, jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
, profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje v letih 2008-2013