delo diplomskega seminarja
Tanja Zupanc (Avtor), Mojca Duh (Mentor)

Povzetek

Ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo so domača podjetja občutila močan vpliv globalizacije. Nekatera podjetja niso vzdržala pritiska, mnoga pa so začela iskati priložnosti na tujih trgih. Vstop na tuje trge pa je vplival na podjetja, zato so morala spremeniti načine vodenja, če so hotela doseči željene cilje. Da bi se podjetja čim hitreje prilagajala in sprejemala prave odločitve, morajo preučiti svoje notranje okolje in okolje zunaj podjetja. Za uspešno vodenje podjetja je zelo pomembno planiranje na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Pri tem si podjetja pomagajo z različnimi že znanimi metodami. V diplomskem seminarju bom predstavila procese planiranja na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Predstavila bom strategije in metode planiranja. Na primeru podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o bom predstavila predloge vodenja podjetja.

Ključne besede

globalizacija;politika podjetja;planiranje poslovanja;strateško planiranje;strateški management;metode;vodenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Zupanc]
UDK: 005.44
COBISS: 11522844 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1333
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of globalization on company management in Slovenia
Sekundarni povzetek: When Slovenia joined the European Union, the domestic companies felt strong influence of globalization. Some companies did not stand the pressure, but many have started to look for opportunities in foreign markets. Entry into foreign markets had impact on companies, so they had to change the way of managing companies if they wanted to achieve their goals. Companies have to examine their internal invironment and invironment outside the company in order to adapt new changes as quickly as possible and take the right decisions. Planning business policy and strategic management is very important to run business successfully. Therefore companies use various already known methods. In this seminar I will introduce the planning process at the level of company policy and strategic management. I will present the strategies and methods of planning. I will present suggestions of the company management on the case of company Kozmetika Afrodita d.o.o.
Sekundarne ključne besede: globalization;planning;business policy;strategic management;methods;business management;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 43 str.
ID: 8726450
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, magistrsko delo
, delo diplomskega projekta
, meeting the global marketing challenge