diplomsko delo
Luka Jesenšek (Avtor), Marko Ivanišin (Mentor)

Povzetek

Predmet diplomskega dela je strateška komunikacija, v okviru katere smo se posvetili strategiji komuniciranja v organizaciji. Raziskali smo teoretične osnove analize in strategije komuniciranja, v praktičnem delu pa opravili analizo in pripravili strategijo komuniciranja prostovoljne neprofitne študentske organizacije BEST Maribor.

Ključne besede

strategija;komuniciranje;analiza organizacije;študentske organizacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Jesenšek]
UDK: 316.77(043.2)
COBISS: 17157142 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4463
Št. prenosov: 255
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CREATING A COMMUNICATIONS STRATEGY FOR STUDENT ORGANISATION BEST
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the subject of strategic communication, focusing on organisation's communication strategy. We have researched theoretical background of organizational analysis and communication strategy. In the practical part, the organizational analysis and communication strategy for the voluntary non-profit student organisation BEST Maribor has been created.
Sekundarne ključne besede: strategy;communication;organizational analysis;student organisation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 42 f.
ID: 8726743