diplomsko delo
Povzetek
Živimo v času, kjer pripisujemo komuniciranju v organizacijah velik pomen. Razvoj človeške civilizacije temelji na več tisočletnem sodelovanju med ljudmi. Sodelovanja pa človek ne bi mogel ohranjati brez glavne sestavine svojega življenja, brez komuniciranja. S komuniciranjem spoznavamo svet okoli nas, ljudi in sebe. Je proces pošiljanja, sprejemanja in interpretacije simbolov ter sporočil, ki so povezani z določenim namenom. Posameznik, ki torej vedno sporoča z namenom, pogosto komunicira v neki skupnosti – kot primer smo vzeli neprofitno organizacijo. V neprofitni organizaciji, ki deluje na osnovi nekaterih skupnih idej posameznikov, je komuniciranje namenjeno doseganju zastavljenih ciljev.
Predmet tega diplomskega dela je torej komuniciranje v neprofitni organizaciji, natančneje v Klubu ormoških študentov, v okviru katere smo se posvetili upoštevanju in izdelavi komunikacijskega načrta. V času raziskovanja smo ugotovili, da je komunikacija v organizaciji, kot je študentski klub, zelo pomembna; predvsem v času načrtovanja in organizacije dogodkov. Ugotovili smo, da prihaja tudi do različnih problemov komunikacije, v veliki meri zaradi neuporabe komunikacijskega načrta. Z nalogo smo želeli izvedeti tudi, v koliki meri bi se z uporabo komunikacijskega načrta komunikacija izboljšala, zato smo tudi izdelali komunikacijski načrt, ki bi v prihodnje članom ormoškega študentskega kluba pomagal k boljšemu medsebojnemu sporazumevanju ter lažji organizaciji samih dogodkov. Osredotočili smo se predvsem na njihov vsakoletni festival, Ormoški festival aktivnih klubov.
Ključne besede
komunikacija;komunikacijski načrt;organizacija;študentski klubi;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
N. Blagovič |
UDK: |
316.777:091.212(043.2) |
COBISS: |
20147222
|
Št. ogledov: |
1050 |
Št. prenosov: |
168 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
COMMUNICATION STRATEGY IN STUDENT ORGANIZATION - EXAMPLE OF STUDENT CLUB ORMOŽ |
Sekundarni povzetek: |
We live in a time where communication is of great importance in organizations. The development of human civilization is based on centuries of cooperation between people. Cooperation cannot be maintained without the main component of our lives, without communication. By communicating we learn about the world and people which surround us and about ourselves. It is a process of sending, receiving and interpreting symbols and messages that are associated with a specific purpose. One always communicates with a purpose and never without it. Individuals, who always communicate with a purpose, often communicate in a community – as for example non-profit organizations. In non-profit organizations which are based on group ideas, the aim of communication is achieving set goals.
The subject of this diploma work is communication in a non-profit organization, specifically in Club of students Ormož, in which we researched the planning and implementation of a communication plan. During our research we found out that communication within an organization such as Club of students Ormož is of utmost importance, particularly when planning and organizing events. We found out that there are various problems with communication itself, due to non-usage of a communication plan. With the diploma work we also wanted to find out if the communication would improve by using a communication plan. This is why we developed a communication plan, which could help the students in Club of students Ormož develop better communication and facilitate the organization of their events. Our research was focused on their annual festival called Ormož’s festival of active clubs. |
Sekundarne ključne besede: |
communication;communication plan;organization;student club; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
V, 40 f. |
ID: |
9162315 |