diplomsko delo
Blanka Slapnik (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor)

Povzetek

Tema diplomskega dela je Eksperimentalno delo znotraj tematskega sklopa gibanje in sile v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem - teoretičnem delu so v psihološkem sklopu opisane razvojne značilnosti mlajšega otroka, v naravoslovnem sklopu so predstavljeni temeljni fizikalni pojmi gibanja in sil, v pedagoškem sklopu so predstavljene sodobne didaktične oblike pouka ter splošen pregled nacionalnega učnega načrt za predmet Spoznavanje okolja s podrobnim pregledom ciljev za tematski sklop Sile in gibanje v prvem, drugem in tretjem razredu. V drugem delu diplomskega dela je predstavljena letna priprava za tematski sklop Sile in gibanje s podrobnim prikazom eksperimentalnega dela. Izbrani eksperimenti so predstavljeni po posameznih ciljih iz letne priprave. Potek eksperimentov je predstavljen po korakih in podkrepljen s fotografijami učencev, ki so eksperimente izvajali. Mislim, da bodo v pomoč učiteljem razredne stopnje, ki želijo izvajati zanimivejši in za učence bolj dejaven pouk.

Ključne besede

otroci;razredna stopnja;sile;gibanje;projektno delo;problemski pouk;eksperimentalno delo;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [B. Slapnik]
UDK: 373.3(043.2)
COBISS: 20073736 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1784
Št. prenosov: 305
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EXPERIMENTAL WORK WITHIN THE THEMATIC UNIT MOVEMENT AND FORCES IN THE FIRST EDUCATIONAL PERIOD OF ELEMENTARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: The subject of this degree paper is experimental work that teaches movement and forces in the first three years of elementary school. The paper consists of two parts, the first - theoretical part devides itself in in two directions, the first is the psychological part, that describes the development characteristics of a younger child. Furthermore, it presents the modern didactic forms of teaching and a general overview of the national syllabus for Spoznavanje okolja. It contains a thorough overview of the goals for the education of Forces and movement in the first, second and third grade of elementary school. The second part concentrates on the basic scientific terms of movement and forces. It showcases the anual preparation for the education of Forces and movement with a detailed descripton and documentation of the experimental work. The chosen experiments are presented within the context of the goals from the anual preparation. The course of the experiments is presented step-by-step and documented with pictures of the pupils, who were participating in the experiments. My assumption is that these experiment will help teachers, who teach in the first three years of elementary school and want to practice more interesting and active forms of teaching.
Sekundarne ključne besede: children;forces an movement;razredni pouk;project work;constructive education;experimental work;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 127 f.
ID: 8726779