diplomsko delo
Monja Dobnik (Avtor), Melita Zajc (Mentor)

Povzetek

Danes so zahvaljujoč napredni mobilni tehnologiji družbena omrežja z nami na vsakem koraku. Facebook (FB) se po priljubljenosti uvršča v sam vrh družbenih omrežij in glede na to, da ga uporablja že več kot milijarda zemljanov, ponuja tudi odlične trg za oglaševanje. To so ugotovili tudi slovenski podjetniki. V diplomski nalogi je predstavljeno, kako na FB oglašujejo nekatera slovenska podjetja, s pomočjo spletnega vprašalnika pa je ugotovljeno tudi, kaj o oglasih na FB menijo njegovi uporabniki. Lahko bi rekli, da so družbena omrežja prinesla možnosti popolnoma novega oglaševanja in gredo dlje od tradicionalnih oglasov, ki jih lahko vidimo oz. slišimo na televiziji, radiu ali v časopisu.

Ključne besede

medijske komunikacije;digitalni mediji;oglaševanje;družbena omrežja;Facebook;množični mediji;Slovenija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Dobnik]
UDK: 659.1:004.738.5(043.2)
COBISS: 17393686 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1498
Št. prenosov: 206
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ADVERTISING ON FACEBOOK IN SLOVENIA
Sekundarni povzetek: Nowadays social networking accompanies us on our every step due to the advanced mobile technology. Facebook (FB) is the most popular social networking site, since it has been used by a billion people. Consequently, it represents an excellent market for advertising. This fact was also configured by Slovene businessmen. This diploma thesis contains presentation of the methods according to which Slovene companies advertise, furthermore, the online inquiry was performed to present the opinion of FB users on such advertising. In conclusion, social networking sites have brought options for completely new methods of advertising, since they transcend traditional advertisements, which can be seen respectively heard on television, radio or in the newspapers.
Sekundarne ključne besede: media communications;digital media;advertising;mass media;social networking;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 58 f.
ID: 8726877
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa