diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
Diplomska naloga predstavlja tehnološke perspektive množičnih medijev in njihove zmožnosti reprezentacije idealne lepote. Vsebuje tudi razlago podob telesa in človeške identitete v potrošniški družbi glede na oglaševalske prakse. V analizi so predstavljene naslovnice revije Vogue, ki prikažejo, kako se je odnos človeka do teles spreminjal glede na razvoj množičnih medijev, reprezentacijskih tehnologij in potrošništva.
Ključne besede
medijske komunikacije;digitalni mediji;oglaševanje;potrošništvo;množični mediji;revije;lepotni ideali;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[T. Godec] |
UDK: |
316.77+111.85(043.2) |
COBISS: |
17393430
|
Št. ogledov: |
1850 |
Št. prenosov: |
374 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
DIGITAL MEDIA AND BEAUTY IDEALS |
Sekundarni povzetek: |
The thesis describes technological perspectives of mass media and its abilities to present ideals in beauty. It contains explanations of body image and human identity in consumer society, considering the practices used in advertising. An analysis presents covers of Vogue magazine that show how human attitude towards the human body changed according to mass media development, representation technologies and consumerism. |
Sekundarne ključne besede: |
media communications;digital media;advertising;mass media;magazines;beauty ideals;consumerism; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 29 f. |
ID: |
8726005 |