diplomsko delo
Mojca Bricelj (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Učinkovitost oglaševanja z netradicionalnimi mediji na primeru Fanfare 2014

Ključne besede

netradicionalni mediji;učinkovitost;Množični mediji;Elektronski mediji;Oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Bricelj]
UDK: 659.1:004(043.2)
COBISS: 32941661 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 703
Št. prenosov: 162
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Mass media;Digital media;Advertising;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 48 str.
ID: 8701357