delo diplomskega seminarja
Povzetek
Modna industrija je sektor, ki se ukvarja s proizvodnjo oziroma nastajanjem mode, ter z njo povezanimi oblikovalci in prodajalci modnih oblačil. Je bilijonska, globalna organizacija, ki po celem svetu zaposluje milijone ljudi, predvsem ženske. Če nebi bilo modne industrije nebi obstajala moda, kakor tudi blagovne znamke ne. Torej so modna industrija, moda in blagovne znamke tesno povezane. Njihovo delovanje je odvisno drugo od drugega. Danes nas moda spremlja povsod v življenju. Definiramo jo kot časovno omejeno, se spreminjajočo obliko življenja, ki vsebuje družbene pojave in načine oblačenja. Blagovne znamke so del mode, saj poznamo tudi modne blagovne znamke. Blagovna znamka je ime, simbol, pojem, oblika oziroma katera koli druga značilnost, ki opredeljuje nek proizvod. Pri uravnoteženem pogledu na blagovno znamko sta zelo pomembna identiteta znamke in premoženje. Louis Vuitton je najboljša modna, luksuzna blagovna znamka. Obstaja že 157 let. Znana je po svojih ročno izdelanih usnjenih torbicah, katere krasi njihov logotip LV in znameniti monogram. Je blagovna znamka francoske družbe LVMH, ki je nastala leta 1987. Poleg Louis Vuittona so njena last še blagovne znamke: Dior, Givenchy, Kenzo, Möet&Chandon, Guerlain.
Ključne besede
moda;modna industrija;blago;blagovne znamke;premoženje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[T. Hren Špes] |
UDK: |
658.626 |
COBISS: |
11558428
|
Št. ogledov: |
2120 |
Št. prenosov: |
283 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Brands in the fashion industry |
Sekundarni povzetek: |
The fashion industry is a sector that deals with the production or formation of fashion, as well as the associated designers and sellers of fashionable clothing. It is a bilion, global organization all over the world that employs millions of people, especially women. If it was not the fashion industry, it was not the fashion and brands. Fashion industry, fashion and brand are closely related. Their function relies on from each other. Today is fashion everywhere. We define it as a time-limited, the changing shape of life, that contains social phenomena and the way of dressing. Brands are part of the fashion as we know also fashion brand. The brand is a name, a symbol,a term, a shape and any other defining characteristic of a product. In a balanced view of the brand is very important brand identity and property. Louis Vuitton is the best fashion luxury brand. There in already 157 years. It is famous for their handmade leather handbags, which is decorated with their logo and the famous LV monogram. It is a brand of the French company LVMH, which was created in 1987. Also owns the brand: Dior, Givenchy, Kenzo, Moët & Chandon, Guerlain. |
Sekundarne ključne besede: |
fashion industry;fashin;brand;brand identity;brand equity;Louis Vuitton;LVHM.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
58 str. |
ID: |
8727149 |