diplomsko delo
Špela Vovk (Avtor), Breda Luthar (Mentor)

Povzetek

Blagovne znamke v modni industriji

Ključne besede

Moda;Trženje;Blagovne znamke;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Vovk]
UDK: 316.728:391(497.4)(043)
COBISS: 23819357 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1050
Št. prenosov: 158
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Fashion;Marketing;Trademarks;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Fakulteta za družbene vede, Univ. v Ljubljani
Strani: 79 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;social sciences;družbene vede;cultural anthropology;ethnography;customs;manners;traditions;way of life;etnografija;ljudska kultura;običaji;costume;clothing;national dress;fashion;adornment;narodne noše;oblačilna kultura;moda;okras;
ID: 38932
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, britanski Vogue in slovenski novi srednji razred
, izražanje pripadnosti ali individualnosti