diplomsko delo
Matej Murn (Avtor), Viljan Mahnič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava tematiko agilnega razvoja programske opreme. V sklopu dela so najprej opisane tradicionalne in agilne metode s poudarkom na metodologiji Scrum. Nato sledita dve osrednji poglavji.Prvo izmed njiju opisujeuporabometodologije Scrum na realnem projektu implementacije rezervacij športne dvorane, v sklopu katerega smo podrobneje opredelili zahteve, oblikovali uporabniške zgodbe, izvedli njihovo ocenjevanje po metodah planning poker in team estimation game ter se nenazadnje dotaknili tudi uporabljenih tehnologij. Drugo pa obsega analizo točnosti ocen zahtevnosti posameznih uporabniških zgodb, v kateri primerjamo čas, ocenjen po metodah planning poker in team estimation game, z dejansko porabljenim časom. V zaključnem delu je podan še pregled težav, s katerimi smo se srečali med implementacijo in predlogi za njihovo rešitev.

Ključne besede

scrum;planning poker;team estimation game;uporabniške zgodbe;agilne metode;razvoj programske opreme;ocenjevanje;točnost ocenjevanja;računalništvo;visokošolski strokovni študij;računalništvo in informatika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Murn]
UDK: 004.4(043.2)
COBISS: 1536257219 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 929
Št. prenosov: 277
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Developing business applications using Scrum
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the agile software development. In thesis we first describe traditional and agile methodologies for software development with emphasis on Scrum methodology. Then two main chapters follow. First of them describes how to use Scrum methodology on a real project for reservation of sport hall. In accordance with the Scum guidelines user stories were formed and estimated. Estimation was made by using planning poker and team estimation game methods. Within chapter used technology for implementing application is described. In the second chapter we analyse accuracy of all estimations based on methods planning poker, team estimation game and actual spent time for implementing user stories. At the end we review the problems and their solutions, which were encountered during implementation.
Sekundarne ključne besede: scrum;planning poker;team estimation game;user stories;agile methodologies;software development;estimating;accuracy of estimation;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 49 str.
ID: 8739686
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, magistrsko delo Management informacijskih sistemov, Analiza in načrtovanje informacijskih sistemov
, diplomsko delo