Povzetek

The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten

Ključne besede

inductive educational approach;childhood;early childhood;kindergarten;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 159.9.019.4:373.2
COBISS: 10535753 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 823
Št. prenosov: 266
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Sekundarni povzetek: Namen prispevka je prikazati učinke petmesečnega uvajanja celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje vrtčevskih otrok. Vzorec je zajemal 52 otrok v eksperimentalni skupini in 48 otrok v kontrolni skupini, starih od 2,6 leta do 6 let. Predšolske vzgojiteljice, zadolžene za obe skupini otrok, so izpolnjevale slovensko različico Vprašalnika o socialnem vedenju otrok pred uvedbo celovitega induktivnega vzgojnega pristopa in po njej. Otroci v eksperimentalni skupini so dosegli boljše rezultate kot otroci v kontrolni skupini na petih od osmih osnovnih lestvic, nadalje na dveh od treh sestavljenih lestvic pa tudi v skupnem rezultatu socialne prilagojenosti. Sklenemo lahko, da je implementacija celovitega induktivnega vzgojnega pristopa pozitivno vplivala na različne vidike socialnega vedenja otrok.
Sekundarne ključne besede: predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;socialno vedenje;social behaviour;pre-school child;predšolski otrok;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 53-69
Letnik: ǂVol. ǂ5
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2015
DOI: 10.26529/cepsj.154
ID: 8752221