diplomska naloga
Urška Tršinar (Avtor), Tomaž Maher (Mentor), Tomo Cerovšek (Član komisije za zagovor), Boštjan Brank (Član komisije za zagovor)

Povzetek

V Republiki Sloveniji je trend uporabe osebnega vozila še vedno v porastu. Zavedati se moramo, da povečan promet z osebnimi vozili povzroča velike stroške zaradi prevelikih emisij, ki jih spusti v ozračje. Vendar prazni avtobusi povzročajo še večjo obremenitev za okolje in prostor, zato moramo strmeti k temu, da se zmanjša število ljudi, ki uporabljajo osebni prevoz in hkrati poveča število uporabnikov javnega potniškega prometa. Da bi obrnili trend in povečali število uporabnikov javnega prometa, je potrebno razmišljati v smeri kako povečati mobilnost in pretočnost brez prevelikega poseganja v obstoječo infrastrukturo, saj je le-to velikokrat prostorsko onemogočeno. Ministrstvo za promet izvaja projekt Integriranega javnega potniškega prometa, katerega cilj je bil do konca leta 2013 vzpostaviti vse potrebne pogoje za uvedbo enotne vozovnice in poenotenje voznih redov na ravni železniškega in avtobusnega prometa. Glede na to, da smo že v letu 2015 in projekt še vedno ni realiziran, bom v diplomski nalogi analizirala, kakšna je problematika pri uvajanju enotne vozovnice.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska dela;B-GR;OG-MP;enotna vozovnica;integriran javni potniški promet;validatorji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [U. Tršinar]
UDK: 656.025:656.072(043.2)
COBISS: 7040865 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1734
Št. prenosov: 378
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂchallenges of implementing single card in a public transportation system
Sekundarni povzetek: The use of passenger cars is still on the rise in Slovenia. We need to realise that the high usage of personal transportation causes high costs due to higher emissions. Nevertheless, numerous empty public transportation vehicles impact our enviroment even more so. Therefore, we need to strive to decrease the number of passengers who use personal transportation and increase the number of passengers who use public transportation. In order to reverse the trend and thus increase the number of public transportation users, we need to think on how to increase mobility and capacity of the public transportation system without excess interference in the existing infrastructure. Ministry of Infrastructure of Republic of Slovenia has been working on introducing an integrated public transportation system. Their goal was to make sure that the necessary preconditions are available in order to introduce a single travel ticket accross different modes of public transportation by the end of 2013. In addition, they wanted to harmonise train and bus schedules. Since it is already 2015 and this solution is still not available, this work will analyse and show where the underlying challenges lie that stand in the way of introducing a single public transportation card.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;civil engineering;single card;integrated public transport;validation;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XI, 40 str.
ID: 8752239