diplomska naloga
Stefan Ajdanić (Avtor), Marijan Žura (Mentor), Janko Logar (Član komisije za zagovor), Bogdan Zgonc (Član komisije za zagovor), Darja Šemrov (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Metoda za usklajevanje voznih redov javnega potniškega prometa

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska dela;UNI;javni potniški promet;prestopanje;QSAP;optimizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [S. Ajdanić]
UDK: 656.1/.5(043.2)
COBISS: 5467745 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1731
Št. prenosov: 394
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂmethod for synchronization of public transport timetables
Sekundarni povzetek: This work deals with an example of timetable synchronization of public transport in Ljubljana. The example is set as QSAP optimization problem as introduced by Schröder and Solchenbach (2006). The task is to improve transfer possibilities between both modes of public transport (bimodal, intermodal synchronization) without worsening transfer quality inside the system of Ljubljana city bus transport (intramodal synchronization). This is achieved by small shifts (several minutes) of bus timetables. The observed area is traffic joint around central Ljubljana train station, which includes Kolodvor and Bavarski dvor bus stops. The time horizon of the problem is a typical weekday. Results are evaluated at the level of entire system and at the level of some chosen connections.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;civil engineering;public transport;transfers;QSAP;optimization;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: IX, 70 str., [31] str. pril.
Vrsta dela (ePrints): thesis
Naslov (ePrints): A method for synchronization of public transport timetables
Ključne besede (ePrints): javni potniški promet;prestopanje;QSAP;optimizacija
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): public transport;transfers;QSAP;optimization
Povzetek (ePrints): Delo predstavlja primer usklajevanja voznih redov javnega potniškega prometa v Ljubljani. Primer je postavljen kot QSAP optimizacijski problem, kot sta ga predstavila avtorja Schröder in Solchenbach (2006). Cilj problema je izboljšati možnost prestopanja med obema sistemoma javnega potniškega prometa (bimodalna, intermodalna usklajenost), in hkrati ne poslabšati kvalitete prestopanja znotraj sistema avtobusnega mestnega potniškega prometa (enomodalna, intramodalna usklajenost). To se skuša doseči z majhnimi, nekajminutnimi zamiki voznih redov avtobusov. Območje problema je prometno vozlišče okoli železniške postaje, ki vključuje postajališči Kolodvor in Bavarski dvor. Časovno okno problema je en delovni dan. Rezultati se vrednotijo na nivoju celotnega sistema in na nivoju izbranih posameznih povezav.
Povzetek (ePrints, sekundarni jezik): This work deals with an example of timetable synchronization of public transport in Ljubljana. The example is set as QSAP optimization problem as introduced by Schröder and Solchenbach (2006). The task is to improve transfer possibilities between both modes of public transport (bimodal, intermodal synchronization) without worsening transfer quality inside the system of Ljubljana city bus transport (intramodal synchronization). This is achieved by small shifts (several minutes) of bus timetables. The observed area is traffic joint around central Ljubljana train station, which includes Kolodvor and Bavarski dvor bus stops. The time horizon of the problem is a typical weekday. Results are evaluated at the level of entire system and at the level of some chosen connections.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): public transport;transfers;QSAP;optimization
ID: 8312028
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa