primerjava slovenskega in nemškega porabnika
Urša Švegl (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Odnos do nakupovanja v diskontnih prodajalnah

Ključne besede

trženje;prodaja na drobno;prodajalna;diskont;poslovno komuniciranje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;raziskave;analiza;mednarodne primerjave;Slovenija;Nemčija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Švegl]
UDK: 339.13
COBISS: 22372070 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 656
Št. prenosov: 151
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Attitudes towards discount store shopping: a comparison between Slovene and German consumer
Sekundarne ključne besede: marketing;retail trade;shops;sales discount;business communication;consumer behaviour;purchasing;decision making;research;analysis;international comparisons;Slovenia;Germany;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 74, 39 str.
ID: 8757943