primer gverilskega trženja
Eva Jurenec (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih

Ključne besede

Slovenija;podjetje;trženje;oglaševanje;strategija trženja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Jurenec]
UDK: 339.138
COBISS: 22350054 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 930
Št. prenosov: 134
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂuse of innovative marketing approaches in selected Slovenian companies: the case of guerilla marketing
Sekundarne ključne besede: Slovenia;enterprises;marketing;advertising;marketing strategy;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 62, 27 str.
ID: 8757988