zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Luka Travica (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Standardizacija in prilagajanje oglasov v mednarodnem trženju

Ključne besede

trženje;mednarodno trženje;oglaševanje;oglas;standardizacija;usklajevanje;strategija trženja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Travica]
UDK: 339.138
COBISS: 25287910 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 451
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Advertising standardization and adaptation in international marketing
Sekundarne ključne besede: marketing;international marketing;advertising;advertisement;standardization;adjustment;marketing strategy;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: I, 26 str.
ID: 11423563
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole