razvoj modela izkustvenega učenja v zdravstveni negi
Vesna Čuk (Avtor), Andreja Istenič Starčič (Mentor), Nadja Plazar (Komentor)

Povzetek

Mentorska vloga v kliničnem okolju

Ključne besede

visokošolsko izobraževanje;zdravstvena nega;izkustveno učenje;klinično okolje;klinična praksa;mentorstvo;mentorji;kompetence;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Čuk]
UDK: 378:616-083(043.3)
COBISS: 1536240324 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6311
Št. prenosov: 558
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: higher education;nursing;clinical environment;experimental learning;clinical practice;mentoring;mentors;competences;
Vrsta dela (COBISS): Doktorska disertacija
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [17] f., 373 str.
ID: 8759874