delo diplomskega projekta

Povzetek

Vsako podjetje, ko se ustanavlja in kasneje tekom svojega življenjskega cikla, ima zamisel svojega razvoja oziroma vizijo. Vizija je dovolj realna slika prihodnosti podjetja. Z vizijo podjetje nakaže kaj želi v prihodnosti doseči in ustvariti. Od podjetja je odvisno ali bo vizijo imelo zapisano, ali pa jo bodo v mislih poznali samo njihovi ključni udeležneci. Turizem postaja vedno pomembnejša gospodarska panoga, ki pozitivno vpliva na številne gospodarske dejavnike. Tudi turistična podjetja, kamor spadajo turistične agencije, imajo svojo vizijo. V diplomski nalogi smo predstavili različne definicije vizije podjetja različnih avtorjev. Prav tako smo razložili, kaj so turistične agencije in kakšen pomen imajo za slovensko gospodarstvo. Namen naloge je bil med seboj primerjati, analizirati in podati morebitne predloge za izboljšavo vizij vseh turističnih agencij, ki so locirane v občini Maribor. Na podlagi pridobljenih vizij smo ugotovili, da turistične agencije premalo svojega časa namenijo viziji podjetja in da se mnoge sploh ne zavedajo kako pomembna je vizija za njihova podjetja ter njihov razvoj.

Ključne besede

turizem;turistična podjetja;turistične agencije;vizije;občina;Maribor;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Frece Ribič]
UDK: 338.486.22(497.412)
COBISS: 12116508 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1234
Št. prenosov: 154
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysts of tourist agencies' visions in the municipality of Maribor
Sekundarni povzetek: When being established, every company has an idea of its development or its vision. A vision is a realistic description of a company in the future. It shows what the company wishes to achieve and become in the future. It is up to the company if the vision is to be written down or if it is to be known just to the decision-makers in that company. Tourism is becoming an increasingly important industry which has a positive impact on many economic factors. Tourist companies, including travel agencies, also have their own visions. In this diploma paper, we presented different definitions of company vision by different authors. We also explained what travel agencies are and their significance for the Slovenian economy. The main objective of this paper was to compare, analyse and propose potential improvements of company visions of all tourist agencies located in the Municipality of Maribor. Based on the visions we were able to obtain, we proved that tourist agencies in the Municipality of Maribor do not devote enough time to their company visions. Also, they are not aware of the importance of vision for their companies and their development at all.
Sekundarne ključne besede: Tourism;company vision;tourist company;tourist agency.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 48 str.
ID: 8773333
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, eksotični vrt Atlantika