diplomsko delo
Ajda Fuchs (Avtor), Zdenko Huzjan (Mentor), Uršula Podobnik (Komentor)

Povzetek

Prvo poglavje diplome sem posvetila začetkom abstraktnega slikarstva, kot pregled ameriškega abstraktnega ekspresionizma, oziroma gestualnega slikarstva v drugi polovici dvajsetega stoletja. Nato sem raziskala posamezne smeri abstraktnega ekspresionizma in izbrala avtorje, ki so po mojem mnenju tvorili nosilne smeri slikanja tako z madeži, kot z barvno ploskvijo in barvnim poljem. To so bili Franz Kline, Philip Guston, Sam Francis in Pierre Soulage. Teorija slikarstva v diplomi govori o povratnem vplivu ameriškega gestualnega slikarstva na slikarstvo povojne Evrope, kamor sem uvrstila še domačega slikarja prof. Andreja Jemca. Pri lastni ustvarjalnosti sem analizirala posamezna dela in napisala vsebinski povzetek petih izbranih reprodukcij. Nato sledi učna priprava, kot prenosljiva izkušnja informela v učne programe.

Ključne besede

informel;abstraktni ekspresionizem;gestualno slikarstvo;snovnost barve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Fuchs]
UDK: 7.038(043.2)
COBISS: 10634825 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 964
Št. prenosov: 219
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Colour and its dimensions
Sekundarni povzetek: The first chapter of the thesis is primarily dedicated to the very beginnings of the abstract painting, which is followed by an overview of American abstract expressionism and gestural painting in the second half of the twentieth century. Later I explore some individual directions of abstract expressionism and choose authors which, in my opinion, form the main direction of visual language of shape and form, with an emphasis primarly on color and surface of color fields. These were Franz Kline, Philip Guston, Sam Francis and Pierre Soulage. My thesis also recalls reverse impact of the American gestural painting over post-war Europe painting, where I also ranked a local painter prof. Andrej Jemec. In my own paintings, I analyzed each presented individual work and wrote a substantive summary of the five selected reproductions. This is followed by Curriculum Planning, as transferable experience of Art Informel in the teaching programs.
Sekundarne ključne besede: painting;colour;slikarstvo;barva;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: IV, 51 f.
ID: 8773659
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo