diplomsko delo
Aleksandra Sofrić (Avtor), Darija Skubic (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Vzgojiteljeva bralna pismenost je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem pisala nekaj o pismenosti, naštela sem nekaj vrst pismenosti, omenila sem tudi pismenost odraslih, najbolj pa sem se posvetila bralni pismenosti in branju. V empiričnem delu sem se osredotočila na raziskovanje bralne pismenosti vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok. S pomočjo članka in anketnega vprašalnika sem ugotavljala, kako vzgojitelji in vzgojiteljice predšolskih otrok razumejo članek in kako dobro znajo poiskati informacije v članku, po katerih jih sprašujem v anketnem vprašalniku. Diplomsko delo sklenem s sklepnimi ugotovitvami, v katerih predstavim predloge za izboljšanje trenutne situacije na področju vzgojiteljeve bralne pismenosti in smernice za nadaljnje raziskovanje.

Ključne besede

definicija pismenosti;vrste pismenosti;branje;branje odraslih;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Sofrić]
UDK: 373.2.011.3-051:028(043.2)
COBISS: 10653769 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1159
Št. prenosov: 151
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reading literacy of preschool teachers
Sekundarni povzetek: The thesis entitled Reading literacy of preschool teachers consists of the theoretical and empirical part. In the theoretical part I discussed literacy, listed some literacy types, mentioned literacy in adults and focused on reading literacy and reading as such. In the empirical part I focused on the research of reading literacy of preschool teachers. With the help of an article and questionnaire I analyzed how preschool teachers understood the article and how well they can search the article for information, requested in the questionnaire. The thesis concludes with findings, where I provide suggestions for an improvement of the current situation in the field of reading literacy of teachers and guidelines for further research.
Sekundarne ključne besede: trainer;literacy;vzgojitelj;pismenost;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 46 str.
ID: 8888152