diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Vzgojiteljeva bralna pismenost je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela.
V teoretičnem delu sem pisala nekaj o pismenosti, naštela sem nekaj vrst pismenosti, omenila sem tudi pismenost odraslih, najbolj pa sem se posvetila bralni pismenosti in branju.
V empiričnem delu sem se osredotočila na raziskovanje bralne pismenosti vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok. S pomočjo članka in anketnega vprašalnika sem ugotavljala, kako vzgojitelji in vzgojiteljice predšolskih otrok razumejo članek in kako dobro znajo poiskati informacije v članku, po katerih jih sprašujem v anketnem vprašalniku.
Diplomsko delo sklenem s sklepnimi ugotovitvami, v katerih predstavim predloge za izboljšanje trenutne situacije na področju vzgojiteljeve bralne pismenosti in smernice za nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede
definicija pismenosti;vrste pismenosti;branje;branje odraslih;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[A. Sofrić] |
UDK: |
373.2.011.3-051:028(043.2) |
COBISS: |
10653769
|
Št. ogledov: |
1159 |
Št. prenosov: |
151 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Reading literacy of preschool teachers |
Sekundarni povzetek: |
The thesis entitled Reading literacy of preschool teachers consists of the theoretical and empirical part.
In the theoretical part I discussed literacy, listed some literacy types, mentioned literacy in adults and focused on reading literacy and reading as such.
In the empirical part I focused on the research of reading literacy of preschool teachers. With the help of an article and questionnaire I analyzed how preschool teachers understood the article and how well they can search the article for information, requested in the questionnaire.
The thesis concludes with findings, where I provide suggestions for an improvement of the current situation in the field of reading literacy of teachers and guidelines for further research. |
Sekundarne ključne besede: |
trainer;literacy;vzgojitelj;pismenost; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
46 str. |
ID: |
8888152 |