diplomsko delo
Ajda Vernik (Avtor), Smiljana Gartner (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljena profesionalna etika in njena vloga na področju digitalnih medijev. Opisana so glavna etična načela, ki jih je potrebno upoštevati pri uporabi kupljenih fotografij v oglaševanju. Na podlagi dveh oglaševalskih kampanj so prikazane nepravilnosti in možnosti manipulacije, ki se lahko v tem kontekstu pojavijo. Skozi analizo virov in primerjavo obeh kampanj so predstavljene posledice nepravilne uporabe in možne rešitve, s katerimi bi se lahko kršitvam izognili.

Ključne besede

etika medijev;digitalni mediji;oglaševanje;fotografija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: A. Vernik
UDK: 174:[659.13:77](043.2)
COBISS: 19324694 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1045
Št. prenosov: 97
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: USAGE OF BOUGHT IMAGES IN ADVERTISING
Sekundarni povzetek: This work presents professional ethics and its role in the field of digital media. It describes fundamental ethical principles which need to be considered when using payable photographs in advertising. Irregularities and possibility of manipulation which can occur in this situation are presented on the basis of two advertising campaigns. Potential solutions to avoiding rule violations and the consequences of incorrect usage are introduced through source analysis and comparison of both campaigns.
Sekundarne ključne besede: ethics of digital media;digital media;advertising;photography;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: V, 38 str.
ID: 8888639